Organik Yaşama Doğru

Çevreyi; en kısa biçimde insanların ve diğer canlıların bir arada bulundukları, birbirlerini etkiledikleri ve birbirlerinden etkilendikleri ortam olarak tanımlayabiliriz. Hava,su,toprak ve insan bu ortamın vazgeçilmez unsurlarıdır.Biz insanlar bilerek ya da bilmeden çevreyi oluşturan diğer unsurları kirleterek dünyanın ve dünya üzerindeki canlı yaşamının geleceğini tehlikeye atmaktayız.
Çevre bilinci edinilir ve öğrenilir ben bu konuda sorumluk hisseden bir anne olarak(!)çocukarıma bu bilinci verebilmek için elimden geleni yaptığıma inanıyorum en basitinden çöplerimizi ayırıştırıyoruz zaten ben unutsam da(okulda aldıkları ve belediyemizin de okulları gezerek verdiği eğitimler neticesinde)onlar tarafından uyarılıyorum kağıtları çöpe atmamak konusunda ve özellikle piller konusunda evde biten her pil okuldaki atık pil kutusunda buluyor kendisini.
Çevre bilincinin yanında organik bir hayat ya da Beranın deyimi ile orjanik bir hayat yaşama bilincini de kazanmya çalışıyoruz ailecek (teyzemizin taktikleri ile) sırf bu yüzden orjanik tarım yapabilmek için bir köyevi bile aldık ve tohumlarımızı da daha önce organik tarım yapan akrabalardan toplamaya başladık(özellikle Afyonda yaşayan eşimin amcasından desteklerinin devamını bekliyoruz).Bu sürece bir katkı da Unileverden geldi bu paket adresbilgilerimi vermemin ertesi günüde çok şık bir kutuyla elimdeydi çocuyklarla beraber  heyecanla açtık paketi ve bu tohumlarla karşılaştık onlar en kısa zamanda olmaları gereken yere toprağa kavuşacaklar.Tohumlarla beraber Sürdürülebilir Yaşam Planı hakkında bir de rapor vardı içinde bilgi için tıklamanız yeterli ben okudum ve beğendim ama az buldum daha çok çalışmak lazım çok yine de haksızlık etmeyeyim hiç yoktan iyidir değil mi umarım bütün  sanayiciler bu bilince erişirler.
Tohumlar  fidana
Fidanlar ağaca
Ağaçlar ormana
Dönmeli yurdumda
Tohumlar  ağaç olmasalar da organik bitki olacaklar zaten evimizin eski sahibi yeterince ağaç dikmiş bahçeye artık gelsin reçeller gitsin meyveli kekler:)
Hadi bakalım bize kolaygelsin bu arada hertürlü tohum bağışlarınız kabulümüzdür:)