digitürke Rağmen Bloggerım

Blogların kapatılacağı haberini dün akşam bacımdan aldım ancak inanamadım olur mu dedim bu kadar kolay mı blogları kapatmak hem hangi aklı evvel kapattırırdı ki ne isterdi ki biz gariban bloggerlardan.Sabah kalktığımda ise acı gerçeği frendfeedki arkadaşlarımdan öğrendim meğer o aklı evvel digitürkmüş özellikle küçük harfle yazıyorum imla hatası yaptığım sanılmasın neyse efendim bazı kötü niyetli kişiler blogger üzerinden maçları yayınlıyormuş da google birşey yapmıyormuş da muş muş.Eşime blogger kapanmış deyince saniyler içinde opn dns denen birşeyle bloguma kavuşmamı sağladı sağolsun şimdi digitürk yetkililerine sormak lazım adamlar sizin yayının şifresini kırıyor illegal olarak netten yayınlıyor bu opn dnsi bilmiyorlar mıdır şimdi siz bloggerın kapatılması  bu işi çözecek mi sanıyorsunuz gerçekten bu adamlar wordprese geçerse onu da mı kapatacaksınız bunun sonu yok en iyisi biz komple neti kapatalım da digitürk efendi maç yayınları nedeni ile zarar görmesin bir de digitürkün  bu kapattırma kararından sonra acaba üye sayısı tavan yapmış mıdır.