Beyaban

Leave a Comment

Beyaban Sagopayı tanıdığım ilk şarkıdır.Takip ettiğim günlüklerden birinde rastlamıştım ilk dinlediğimde sözlerini çok beğenmiştim yazının sonrasında albümün isminin Kötü İnsanlar Tanıma Senesi olduğunu öğrenince hemen indirip dinledim ve çok beğendim şimdi ise albümünü alarak destek olmayı düşünüyorum.D&R daki görevliye Sagopa Kajmer albümünü sorduğumda zavallıcığın gözlerini kocaman açıp sanki ilk defa duymuş gibi bir Efendim deyişi vardı görülmeye değerdi doğrusu gerçi o da arkadaşlarına benden bahsederken bugün bir müşteri geldi çıtıpıtı giyinmiş eteğine yapışık iki mızmızı 'anne play stayşın nerede'ağlayarak eteğini çekiştirip duruyorlardı Sagopa Kajmer albümü sordu görülmeye değerdi demiştir eminim...Neyse sonra öğrendim ki yeni bir albüm daha çıkarmışlar şimdi bakalım bu albüm diğeri kadar iyi olmuş mu?Bir de o kadar uğraşıp da şuraya şarkıyı ekleyebilseydim.

0 yorum :

Yorum Gönder