Neredeyim Ben

Leave a Comment

Neredeyim ben?
Bu soruyu ben de soruyorum kendime son günlerde o kadar yoğun geçiyor ki günlerim yetiştirmem gereken projeler, yapmam gereken arkadaş ziyaretleri,deneyeceğim yemek tarifleri, gideceğim pazarlar ve alışveriş merkezler kocamaaan bir dağ gibi önümde duruyorlar nasıl eriteceğim ben bu dağı bilmiyorum battı balık yan gider diyerek sadece projelerimden biri olan bu battaniyeye yoğunlaşıp pembe kumaşlar arasında yuvarlanıp duruyorum anladım ki yaş kemale erince insan aynı anda iki işi hatta üç beş işi birden yapamaz hale geliyor sen işleri hale yola sokamayacağın duruma gelince işler seni hale yola sokar oluyor içinde bir yuvarlanma hissi içerisinde.Velhasılı kelam neredeyim: biraz evde, biraz çarşıda, biraz kursta, biraz mutfakta, ve çoğunlukla kumaşlarımın arasında geçiriyorum günlerimi bu yüzden sanal alemi az biraz ihmal edebiliyorum ama laf aramızda aklım hep burada.Kim ne yaptı,ne pişirdi,ne dikti ne paylaştı...
Fotoğraftakiler için ben sonunda battaniye olacak diyorum ama onlar son anda fikrini değiştirir mi değiştirmez mi bilemem yani ortaya ne çıkacağı meçhul
Bu arada hocamın dikkatine iş için kullandığım teyel iplikleri siyah değil laciverttir belirtelim de sonra azar işitmeyelim değil mi?

0 yorum :

Yorum Gönder