Aplikeli Önlükler


Kursta haftanın projesi olan önlükler için model ararken rasladım bu tombiş kıza ve hemen 1,3,
15 tane yapmaya başladım ama araya giren işler nedeni ile zavallımlar yarım kalmışlardı ve biz onların üzerine çanta yapmaya başlamıştık bile ama onların daha fazla yarım yarım durmalarına gönlüm elvermedi ve sikelenip bu tenbellik nereye kadar gidecek diyerek kendime geldim hazır atölye mi de yeniden dekore etmişim yarım işlerim bir yığın halinde hasretle gün yüzüne çıkmayı bekliyorlar.Kızlarıma gelin bakalım siz şöyle yamacıma ben sizi bir aydınlığa kavuşturayım dedim iyi ki de demişim şunların güzelliğine bakın yaaa (ben yaptım diye söylemiyorum desem yalan olur)


 Bu meraklı kardanadamlı önlüğü yapmıştım ilk olarak ama bir türlü eklemek nasip olmamıştı eğer bu meraklının nereye baktığını ve nasıl bir önlük ortaya çıktığını görmek istiyorsanız buyurun  Pasajıma iyice reklamcı oldum sanki....