Denemeler

İnternetten indirdiğim ve birgün denerim diye kaydettiğim tarifler o kadar birikmiş ki anlatamam ve hal böyle olunca bilgisayarımda bilgi temizliği farz oldu.Nasıl olacak bu temizlik? Geri dönüşüm kutusuna göndererek değil elbette önce denenecekler ve beğenilirse burada tarifleri yayınlanacak beğenilmezlerse de direkt dönüşüme yollanacaklar.
Malum en sevdiğim öğünün kahvaltı olduğundan bahsetmiştim ben de ilk denememi kahvaltılık seçeneklerden yapayım dedim ve tarif sahibinin ballandıra ballandıra anlattığı mikrodalga fırında 4 dakikada pişen böreği denemek için girdim mutfağa ama öyle anlattığı gibi 4 dakikada değil 15 daakikada pişti tarifte mikrodalga fırında üstünün kızarmayacağı düşünülmüş olacak ki salça sürün diye yazıyordu ama hanım hanım salçayı üstüne sürdük peki altı ne olacak .. frınımın ızgara özelliğini kullanıp üzerini misler gibi kızarttım ama altı hamur kaldı ve tarif fiyaskoyla sonuçlandı bizim 15 dakikalık börek de kuşlara kahvaltı oldu tabii.İlk tarif tutmadı  diye yılmadım ve günün ilerleyen saaatlerinde akşam yemeği için hazırlıklara başladım.Onu da bunu da derken
Mercimek Çorbası
Mantarlı Et Sote
Erişteli Makarna 
Mantarlı Salata
Tambuğdayunlu Ekmek
Kurumeyve Hoşafından oluşan menü çıktı ortaya tarifler de çok yakında.Tarifler için bilgisayar başına gidip gelmek yemek yapmaktan daha çok yordu beni bu yüzden tarifler başka zaman kaldı:))
 Yabancı kanalların yemek programlarında ya da yabancı dergilerde görürdüm bu biberleri daha sonra marketlerimizde de satılmaya başlandı oldukça yüksek fiyatlardan  ama dün gittiğim semt pazarının bir tezgahında arzı endam etmişlerdi bu capcanlı renkleri ve marketlere kıyasla biraz daha düşük fiyatları ile.Ben de listemde olan mantarlı sotede kullanmak ve fajita yapmak için attım her renkten ikişer tane sepetime iyi etmişim ama değil mi şu renklerin güzelliğine bakın şimdi bunlardan dolma yapmayı düşünüyorum haftaya pazara gelirlerse alayım şöyle her renkten ohhh mis.