İntikam Yolu Nam-ı Diğer Drive Angry


İntikam Yolu sen ne lüzumsuz,  ne saçma ne , zaman israfı bir filmmişsin diye başlayayım da es  kaza beğendiğim reklamını yaptığım düşünülmesin.Nicolas Cagei çok sever ve filmlerini seyreder kendi çapımda da kolleksiyonunu oluşturmaya çalışırdım ama amcam ne yaptın sen tamam gereksiz senaryosu olan filmlerde oynasan da bu filmler senin hatırına seyredilirdi.Olsun arada oyuncular böyle saçmasapan projelerde oynarlar eskaza diye kendimi avutuyordum ama az önce seyrettiğim sonrasında 3D olduğunu öğrendiğim film bozuntusu ile neye uğradığımı şaşırdım nerede olduğumu bile şaşırdım ayol buna bir açıklama bulamıyorum sadece ve sadece yaşlılıktandır diyorum artık yok başka açıklaması yok.Meğer bir de +18miş film belliydi zaten gereksiz sahnelerinden bileydim hiç izlemezdim madem bu kadar berbattı neden izledin diyenlere ise sadece ve sadece Muhasebeci rolündeki  William Fichtner içindi zaten filmde bence tek işe yarayan bölümler Muhasebecinin ortaya çıktığı bölümlerdi gerisini atçöpe.Hele o yönetmene ne demeli hele o yönetmene sanırım yeni mezun yok yok mezun bile değil bu filmi de okul bitirme ödevi diye çekmiş Allahım yaa parası olan film çekiyor bize de yazık değil mi bütün bunların sonunda sevindiğim tek nokta ise çok şükür ki sinemada değil evde seyrettim çocuklarımın nafakasını bu gereksiz filme yatırmadım....