İçim Taze Peynirli Pastırmalı Börek

Leave a Comment
   Bloglarla ilk tanıştığımda sabahtan akşama kadar yemek bloglarında geziniyordum ve bulduğum entersan veeyahut gözüme hoş gelen tarifleri deniyordum.Bana göre yemek blogları tarif defterinin modern hali ve komşuda yediğin poğaçanın böreğin tadını beğendiğinde 'tarifini verir misin?' ezikliğinden kurtardı yurdum insanını.Öyle kafana estiği gibi tarif isteyemezdin herkesden.Tarif kelimesi geçince buzgibi hava oluşurdu kimi  evlerde hoşlanmazdı bu hanımlar tarif vermekten nedenini de hiç anlamış değilim.Ben tarif verirken içindeki malzemeleri kasti olarak eksik verenlerle karşılaştım.Sanırsın Bakingım Sarayında aşçı.Neyse işte bu tipitiplerden bıkmış vaziyette yeni keşfettiğim bloglar aleminde gezerken bulmuştum Devletşahı ve sonrasında tanışmak da nasip oldu.O mevzuya burada değinmiştim.Hep tariflerini güvenerek ve lezzetinden emin olarak denemiştim sitesinden.Şimdilerde ise Ülker İçimle bir reklam kampanyası başlatmışlar facbookda ve tarif videoları yayınlıyorlar bu tarif  de oradan işte.Güzel olacağına hiç kuşkum yoktu ama bence nefis bir börek oldu malzemeler ve tarif için tıklamanız yeterli.Videoyla uğraşama ben diyenlere de işte tarif:


   İçim Taze Peynirli Pastırmalı Börek
   Malzemeler:
  • 8 tatlı kaşığı İçim Taze Peynir
  • 8 ince dilim kaşar peynir
  • 4 ince dilim pastırma
  • 1 adet yufka
  • 1 adet yumurtanın sarısı
  • çörekotu
    Yapılışı:
  • Yufkayı  büyükçe sigara böreği üçgenleri oluşturacak şekilde 8 parçaya bölün.
  • Her dilimin geniş tarafına önce kaşarpeynirini conra  pastırmayı ve tazepeyniri koyup sarın.
  • Üzerlerine yumurta sarısı sürüp çörekotu serpiştirin.180 dereceli fırında üzerleri kızara kadar pişirin.

0 yorum :

Yorum Gönder