Ben Bir Küçük Cezveyim

Leave a Comment
Gün:3  
 

Ben bi küçük cezveyim diyar diyar gezmeliyim öyle biryer kesmez beni.Hani gezmeye doymayan millettenim ben valizi kapı yanında hazır olanlardan.İtiraf ediyorum okul yıllarımda Japonya en çok görmek istediğim ülkeydi ama o zaman daha Cnbc-e yoktu diziler hayatımızda bu kadar yeretmemişti.Bu kanalın hayatımıza dahil ettiği dizilerden en sevdiğim  CSI:NY olunca ki serinin diğer şehirlerini de seyrettim hiç biri bana onun kadar cazip gelmedi haliyle de en çok görmek istediğim yerler listesinin başına Newyork geçmiş oldu.Bitti mi hayır bitmedi sonra hayatıma Tumbler adında bir uygulama girdi akşama kadar baksam sıkılmayacağım güzellikte fotoğrafların paylaşıldığı bir uygulama ya da sosyal paylaşım sitesi siz neyi tercih ederseniz artık.İşte o sitede fotoğrafların arasında gezerken farkettim ki dünyada görülecek ve gezilecek o kadar güzel ve enteresan yerler var ki Newyork sevdamdan da vazgeçtim.Şimdi soran olursa nereyi en çok görmek istiyorsun diye:Neresi olursa cevabını veriyorum.

   
   Bu satırları yazarken de Barış Mançonun bir şarkısı geldi aklıma anlamlı ve benim için yazılmış olan:
-Hemşerim memleket nire?
-Bu dünya benim memleket.

   Ben öyle plan program adamı değilim nerede kalırım nereleri gezerim planlayam hem eskaza planlasam uyamam muhakak değişiklik yapmamı gerektiren birşeyle karşılaşırım ama planlayabileceğim veya öngörebileceğim tekşey gittiğim heryerde kahve içmak olur yöresel veya evrensel hangisi olursa olsun kahve içmek isterim çeşit çeşit aromatik kahveler.Kahveden bahsedince canım çekti kalkayım da bulunduğum ülkenin kahvesini yapayım fotoğraflara bakarken içeyim.Bana müsade...




0 yorum :

Yorum Gönder