Düzen Şimdi

4 comments

Son Taksim gezimde sahaflarda buldum bu kitabı Amazondan sipariş vermeyi düşünürken öylece karşıma çıktı ve hemen satın aldım yarı buçuk bile olmayan ingilizcemle sökmeye çalışıyorum içindekileri öncelikle yazarı ile başlayalım işe 



 Jennifer Ford Berry bir organizasyon uzmanı, girişimci, konuşmacı ve yazar olarak tanıtılıyor çeşitli sitelerdeJenniferın en çok satan kitabı Şimdi düzenleyin! dünya çapında satılmaktaymış aynı zamanda Haftalık Organizasyon ipuçları da dahil olmak üzere çok sayıda makale ve e-kitap yazmış.Jennifer, Boca Raton, FL Florida Atlantik Üniversitesi mezunuymuş.Şu anda, Jennifer kocası ve iki çocuğuyla birlikte Batı New York'ta yaşıyormuş.

     
    Bu kitap, hayatımızın herhangi bir kısmıve yaşadığımız yeri haftalık periyodlar halinde düzenlemek için neler yapmamız gerktiğini  pratik, eylem odaklı öneriler sunarak öğretiyor.Uzun vadeli olarak oluşturduğumuz düzeni korumak için takip etmemiz gereken aylık ve yıllık periyodları da eklemiş haftalık planların sonuna. Zaman yönetimi ve zihinsel dağınıklığımiz evrak, evcil hayvan, çantalar, oyuncaklar, odalarımız, hamilelik ve tatil gibi yaşam alanlarını ve olaylarını düzenlemek için yardımcı oluyor.
 
 
   Hızlı, kolay takip edilen  kontrol listelerini  düzenleyerek, yoğun bir yaşam tarzı içinde daha az zaman harcayarak daha düzenli bir hayat yaşamak için mükemml bir yardımcı. Sayısız ipuçları ile daha hızlı, daha kolay ve daha etkili bir düzen için de öyle. İçindeki özel "Canlı Yeşil" ipuçları ile çevreye nasıl yardımcı olabileceğimizi gösteriyor.Ben de hafta hafta uygulayacağım buradaki ipuçlarını çevirebildiğim kadar çeviremediğim yerde yardım alacağım artık ve mümkün olduğu kadar hafta hafta güncelleyeceğim bloğumu malum artık daha düzenli bir hayatım olacak
.Siz de satın alayım ben bu kitabı derseniz linkide burada.
  
   2013 yılı için güncelleme:
   Aslında geçen sene bitirmem gereken bu proje okula geri dönüşüm git-gel Konya 8 değil 10 saat oluşu ve ardından gelen tatil sonrasında taşınma gibi nedenlere ek olarak blog sahibinin tenbelliğinin de eklenmesi ile yarım kaldı yarım ne kelime çeyrek daha uygun.Ben de bu sene daha kendine güvenen bir blogger olarak yeniden başlamayı düşündüm bu projeye ve taşıdım 2013e vatana millete ve 2013e hayırlı olsun.:)

4 yorum :

  1. Kişisel gelişim kitapları eskiden başucu kitaplarım idi birebir her kitabını takip ettiğim yazarlar dahi vardı her zaman gidip acaba yeni çıkardığı gelmiş mi diye arar dururdum sonra fark ettim ki kişisel gelişim kitaplarını okurken öyle bir gaz alıyor ki insan bu gaz söndüğünde sarhoşların baş ağrıları gibi şeyler gözlemleniyor insanda psikolojik anlamda bu ve benzeri durumlardan dolayı artık kişisel gelişim kitaplarından soğudum
    Belli olmaz gerçekten etkili bildiğin bir kitap vardır unutmadığın hayatnda yer etmiş bişeydir bilemem ama bence geçici bir heves veriyor aşırı o kadar sonra saman alevi misali bitiyor o etksii külleri de cabası..

    YanıtlaSil
  2. kişisel gelişim kitapları konusunda sana katılıyorum ama bu kitabın ve bu yazı dizisini hazırlamamın bana ve dağınık evime :) çok faydası olduğunu düşünüyorum.bakalım ilerleyen günlerde senin fikrin ne olacak.

    YanıtlaSil
  3. Kişisel gelişim kitapları çok önemlidir. Özellikle gençlere mutlaka okutulmalı

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzel.Hemen not edeyim alınacaklar listeme.kişisel gelişim kitaplarını okumayı çok seviyorum.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil