Dergilerinizi ve Gazetelerinizi Düzenleyin

Leave a Comment
10.Hafta:Dergilerinizi ve Gazetelerinizi Düzenleyin



    Dergi okumak ya da benim tabirimle dergi bakmak hep favorim olmuştur.Parama kıyıp aldığım dergileri artık ezberlerim baka baka aslında ezberlerdim demek daha doğru olur.Sağolsun internet sayesinde pek dergi almaya gerek kalmadı bloglar arasında gezmek bana dergi okumaktan daha eğlenceli geliyor artık.Öteyandan teknoloji ne kadar ilerlemiş olsa da dergilerin gönlümdeki yeri başkadır misal yalnız çıkılan yolculukların en güzel arkadaşıdır dergiler malum son zamanlarda sıksık çıkar oldum okul nedeni ile yolculuklara.En çok da yemek dergisi ve dekorasyon dergisi okumayı severim haa bir de bir zamanlar elişi yaparken aldığım Burdalar var.Dergi katagorisine girer mi bilmem ama her sayfasını  ezberlediğim İkea Kataloğu var sürekli elimin altında.Var da var neyse işte bu hafta bu dergilere bir çeki düzen vereceğiz.Bu kitaptaki önerilerle.




    İlk olarak artık okumadığınız dergileri geri dönüştürün.Dönüşümden önce beğendiğiniz sayfaları çıkarıp bir dosyada saklayabilirsiniz tabi bu arada bu sayfalara küçük notlar düşün derim sonrasında benim gibi bu sayfayı neden sakladıydım ki ben dememek için.Bu küçük notlarla sayfada neyin size ilham verdiğini  unutmamış olursunuz.Ve varsa artık istemediğiniz dergi abanoliklerinizi iptale din ki yeni yığılmalar oluşmasın.Çevre için ise bu dergilere dijital ortamda abone olabilirsiniz hem böylece evde bir dergi kalabalığı oluşmamış olabilir.


    

       Her haftaki malum yazıyı ekleyelim fotoğraflar benim değil internetten bulup buluşturdum.Bu arada konu başlığında gazeteler de vardı aynı düzen önerilerini onlara da uygulayabilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder