Buzdolabınızı Düzenleyin

Leave a Comment

       25..Hafta:Buzdolabınızı Düzenleyin



     Sizin buzdolabınızı bilmiyorum, ama benim buzdolabımın son zamanlarda biraz düzene ihtiyacı var. Arkadaşım, geçenlerde bana bir proje üzerinde çalışmak için geldi ve o buzdolabını açmak için gitti vebeni bir telaş aldı dağınık dolabımı görmesini istemiyordum açıkçası ve sen zahmet etme ben alırım dedim de kendimi kurtarmış oldum ve ertesi gün ilk iş dolabımı düzenledim  düzenlerken burada bahsettiğim kitaptan aldığım fikirlerle yola çıktım,adım adım yaptığım işleri burada sizinle paylaştım.Aşama aşama başlayalım mı.?



      Buzdolabını boşaltın:Bir çöp torbası alın ve eğer benim gibi uzun süredir buzdolabınızı elden geçirmediyseniz büyük boy olanını tercihedin.Hatta iki tane hazırlayın birine çöpleri atarken diğerine de geridönüşüme gidecekleri atarsınız.Unutmayın geridönüşüm çöp değildir deyip mesajımı da vereyim burada.:) ve başlayın atmaya!Dolabınızdaki paketli ürünlerin son kullanma tarihlerine bakın ve geçmiş olanları atın.Atacağınızı atın,dönüştürebilecekleri geri dönüşüme gönderin geri kalanları uygun bir masaya ya da tezgaha dizin.Buzdolabınız tamamen boş olmalıdır.

    Buzdolabını temizleyin:Rafları çekmeceleri çıkarın ve 1 litre elinizi yakmayacak sıcaklıktaki suya 2 yemek kaşığı karbonat ekleyin ve bu solüsyonla buzdolabınızın içini silin.Aynı karışımla rafları da silin.

    Tezgahtaki ürünleri tasnif edin:Bir bakkal dükkanının buzdolabını düşünün ve ona göre tasnife başlayın süt ürünleri bir yerde et ürünleri bir yerde baharatlar başka bir yerde bu listeyi sizin yaşam ve yemek tarzınıza göre dilediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz.

    Düzeni sağlamak için neler alabileceğinizi araştırın:Buzdolabınızı düzenlerken kullanabileceğiniz ürünleri araştırın ve bunların bir listesini yapın ve satınalın.Ben mesela bulabilsem sosları ve ketçapları koyamak için buradaki ürünü almak istiyorum.Sizin içinse aşağıdaki resimde birkaç örnek sundum.



      Buzdolabınızı yerleştirin:Buzdolabınızın raflarını ve çekmecelerini uygun şekilde yerlerine takın ve ürünlerinizi dilediğiniz gibi düzenleyip yerlerine yerleştirin.



    Ben bu ipuçları tüm yıl organize buzdolabı tutmaya yardımcı umuyoruz. En önemlisi, ben, buzdolabının kapısını açmak zorunda burun kırışıklık, ve demek, asla umut "Bu koku nedir?"

    Eğer diğer büyük buzdolabı temizlik ve organizasyon ipuçları var mı? Aşağıdaki yorum paylaşmak için çekinmeyin!
      Fotoğraflar pinterestten aranıp bulunup itinayla seçilip yazıya eklenmiştir.

0 yorum :

Yorum Gönder