Hobbit: Smaug'un Çorak Toprakları

Leave a Comment

    Hobbit üçlemesinin ilk filmi olan Hobbit: Beklenmedik Yolculuk'un devam filmi olan filmde ki ben ilki ile ilgili yorumlarımı burada paylaşmıştım.Geçen sene bu zamanlar başlayan macera devam ediyor.Uzun bir yolculuk bu anlayacağınız ve oldukça da maceralı bir yakalanıyorlar bir kaçıyorlar düşmanları bir tane değil ki bu cücelerin.Kim mi bu cüceler:Hani şu Ejdarha Smaugun hazinelerini ellerinden aldığı ve Gandalfın gazıyla da onu geri almak için yola çıkan cüceler boylarına boslarına bakamadan.Üstelik yolculuğun yarısında Gandalf onları yalnız bırakıp ormanda tek başlarına ilerlemerini söyler ve ekler:Patikadan ayrılmayın üstelik peşlerinde Org sürüsü önlerinde Elfler varken.Zaten çok geçmeden ormanda dev örümceklere yakalnırlar ki bana kalırsa filmin en gereksiz sahnesiydi.Güç bela kurtulurlar örğmceklerden tabi bizim esas oğlanla esas kız Elfin sayesinde ama bu uzun sürmez sonrasında kendilerini Elf zindanlarında bulurlar.Bilbo sayesinde kurtulurlar işte film böyle kaçtım yakalandım kaçtım yakalandım devam eder.Seyrederken hiç bitmeyecek bir macera gibi gelir hoş bitmiyor da sonu için temmuz 2014ü beklememiz gerekecek.Yok ben bekleyemem okurum kitabı paşapaşa öğrenirim sonun derseni sizin bileceğiniz iş derim.3 boyutlu çekim tekniği sayesinde nasıl geçtiğini anlamadığım bir 3 saat geçirdim ve ben beklemekten yanayım.Son olarak da nacizane eğer seyredecekseniz mutlaka dublajlı seyredin derim böylece 3. boyutun keyfini tam olarak çıkarabileceksiniz derim.İlki kadar eğlenceli ve komik değildi ama yine de seyredilmeye ve 1 sene beklemeye değerdi.Allahtan sonu için 8 ay bekleyeceğiz.Sevmiyorum bu kelimeyi ama yerine de birşey bulamıyorum bence görsel bir şölendi.












0 yorum :

Yorum Gönder